Gå til indhold
Alle indlæg
-
Tilbyder ni MobilePay?
-
Skadet pakke
-
Hvordan monterer jeg Helix dørstop?
-
Kan man tilføje en rabatkode efterfølgende?
-
Kan jeg bytte produkter?
-
Kan jeg få en rabatkode?
-
Kan jeg montere knopper på væggen? Som en krog?
-
Kan jeg betale for ekspreslevering?
-
Hvordan ved jeg, at to beslag passer sammen?
-
Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke?
-
Hvor lang tid tager en tilbagebetaling normalt? Hvornår får jeg mine penge?
-
Bliver pengene debiteret med det samme, når jeg foretager et køb, eller er det kun reserveret?
-
Refund - kommer pengene tilbage til den samme konto?
-
Hvordan logger jeg ind på hjemmesiden?
-
Hvorfor har jeg ikke modtaget alle de produkter, jeg har bestilt?
-
Hvor kan jeg finde mit returnummer?
-
Jeg vil slette min ordre
-
Hvad er forskellen mellem poleret messing og ubehandlet messing?
-
Hvad betyder C/C afstand?
-
Er det muligt at tilføje produkter til en eksisterende ordre?
-
Hvad er forskellen mellem skandinaviske og europæiske standarder for dørhåndtag?
-
Hvordan samler man badeværelsestilbehør med 3M tape? Skal du bore?
-
Hvor er min levering?
-
Kan du spore din ordre?
-
Er det muligt at ændre leveringsadressen på min ordre?
-
Tilbyder du hjemmeleveringer eller kun levering til udleveringssted?
-
100% prisgaranti, hvad betyder det?
-
Hvad betyder det, at et produkt vil blive patineret?
-
Hvilken slags læder bruger du på dine lædergreb?
-
Jeg kan ikke finde et C/C-mål, der passer, hvordan gør jeg?
-
Kan du returnere produkter, der er åbnet? Er det OK?
-
Jeg vil returnere min ordre, hvordan gør jeg det?
-
Er det rigtigt, at Beslag Online tilbyder en 60-dages fortrydelsesret?
-
Er det muligt at følge min retur? Er det muligt at følge det trin for trin?